A început Evaluarea Națională la clasa a II-a

Evaluarea Națională la clasa a II-a începe marți, 25 mai; elevii vor susține atunci prima probă din cadrul Evaluării Naționale de la clasa a II-a: Limba Română scris. Urmează limba română citit miercuri, apoi matematică joi, 27 mai.

Evaluarea Națională la clasa a II-a începe marți, 25 mai; elevii vor susține atunci prima probă din cadrul Evaluării Naționale de la clasa a II-a: Limba Română scris. Urmează limba română citit miercuri, apoi matematică joi, 27 mai.

Calendar Evaluarea Națională pentru clasa a II-a 2021 – calendar nou
25 mai 2021 – Limba română & limba maternă (scris)
26 mai 2021 – Limba română & limba maternă (citit)
27 mai 2021 – Matematică
28 mai 2021 – Limba română pentru minoritățile naționale (scris & citit)

Ce sunt Evaluările de la clasa a II-a?
Evaluările de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a au fost introduse prin legea Miclea-Funeriu și sunt organizate la nivel național de 6 ani, primul an în care au fost administrate național a fost 2014-2015.

De ce sunt bune evaluările de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a? Obișnuiesc copiii cu condițiile de examen, însă în condiții total sigure pentru ei – rezultatele nu se trec în catalog și nici nu sunt anunțate în fața clasei, ci sunt confidențiale. Învățătoarea spune rezultatele fiecărui părinte în parte, căruia trebuie să îi arate și planul individualizat de învățare pe care l-a realizat pentru acoperirea lacunelor detectate la elev, dacă este cazul.

Cu ce mă ajută, ca părinte, evaluările acestea? Sunt singura șansă să aflu dacă învățătorul de la clasă subevaluează sau supraevaluează copiii. Este prima testare ale cărei subiecte sunt făcute de altcineva decât învățătorul de la clasă. Pot afla din timp dacă copilul are lacune majore, iar învățătorul trebuie să mă învețe cum să intervin în vacanța de vară, pentru a remedia parte din problemele identificate, scrie edupedu.ro

La clasa a VI-a, ele au ca obiectiv preorientarea școlară către un anumit tip de liceu.
Aceste testări trebuie să radiografieze în mod real în ce măsură au înțeles copiii elementele prevăzute de curriculumul național, dar și efortul depus de învățători: au ridicat nivelul celor mai mulți copii din a II-a până în a IV-a sau au mers doar cu vârfurile, iar restul copiilor s-au adâncit în necunoaștere?

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articol precedent

Amendaţi şi puşi să dea cu mătura după ce au aruncat pe jos coji de seminţe şi chiștoace

Articolul următor

Vietnamezi prinși în timp ce "căutau" pui de sturz într-o rezervație din Neamț

Articole asemănătoare